Qisasda “qadına qarşılıq qadın öldürülür” ayəsini necə başa düşəcəyik?
Bəqərə surəsi 178-ci ayəsinə: "Ey iman gətirənlər! Öldürülənlərə görə qisas almaq sizə vacib edildi. Azad şəxsi azad şəxsə, qulu qula, qadını qadına qarşılıq (qisas edə/öldürə bilərsiniz)..." deyə, məal verilmiş və oxuyucu buradan "azad şəxs ancaq azad şəxsə qarşılıq, qul qula, qadın da qadına qarşılıq öldürüləcəyini başa düşməkdədir. Ərəbcə mətinində də izahata yer verilmədən Allah bu cür əmr etmiş. Çünki, ərəblər bu ayədən çox gözəl başa düşürlər ki, "Azad şəxsi öldürən, o azad şəxsə qarşılıq, qulu öldürən o qula qarşılıq, qadını öldürən də o qadına qarşılıq qisas edilir/öldürülür." Yəni öldürən/qatil, öldürdüyü həmin şəxsə qarşılıq öldürülür. Əslində məal da bu şəkildə olmalıdır.
www.NiNa.Az muselmanlar.com-a istinadən bildirir ki, təəssüf ki, ənənə din mənsubları bu ayədən, insanları siniflərə bölərək, öldürən öldürülənin dəngi isə və eyni cinsdən isə öldürüləcəyinə qərar vermişlər. Beləliklə, ərəbcə mətinini və mənasını təhrif edərək həm məallarda həm də təfsirlərdə haqq-ədalətə sığmayan hökmlər çıxarmışlar. Misal üçün, demişlər ki; "Azad insanla qul arasında, qadınla kişi arasında bir bərabərlik yoxdur və bu səbəblə azad insan qula qarşılıq, kişi qadına qarşılıq öldürülə bilməz. Əgər öldürülən kafir isə, kafir, küfrü səbəbilə heyvan səviyyəsindədir." (Cəssas, "Əhkamul Quran", c. I, s. 140). İmam Əliyə də istinad etdikləri: "Müsəlman kafirə görə qisas edilməz" rəvayətindən yola çıxaraq, bir müsəlmanın kafirə görə qisas edilməyəcəyi fətvasını çıxarmışlar. Beləcə, bir kişi birinin arvadını öldürübsə, artıq əri həmin qatilin qisasını istəyə bilməz. Sadəcə diyətini istəyə bilər. Nəticədə bu cür qeyri-adi baxış tərzləri ilə qeyri-adil hökmlər ortaya qoymuşlar.
Halbuki bu məsələdə öldürən insanın öldürülməsi əsasdır.
İndi biz, verdiyiniz sualı özümüzdən deyil, Qurandan İsra surəsi 33-cü ayəsindən cavablayacayıq: "Allahın, (öldürülməsini) haram buyurduğu şəxsi haqsız yerə öldürməyin. Kim haqsız yerə öldürülmüşsə, artıq onun varisinə ixtiyar vermişik (istəsə bağışlayar, istəsə qisas tələb edər, istəsə də qanbahası alar). Lakin o da qisas aldıqda həddi aşmamalıdır. Çünki ona artıq kömək olunmuşdur."
Ayədən gördüyümüz kimi bir: "şəxsi haqsız yerə öldürməyin..." buyrulur. Başqasını öldürməyən bir şəxsi qisas deyə öldürmək özü bir haqsızlıq deyilmi? Eyni zamanda ayədə: öldürülən şəxsi öldürmək səlahiyyəti dövlət və hakim orqanlara deyil, öldürülənin yaxınlarına verildiyini görürük. Yəni, cinayəti dövlət tərəfindən isbat olunduqdan sonra icrası, kəffarəti ya da bağışlanması öldürülənin yaxınlarına aiddir.
Kateqoriya: Din | Baxışlar: 490
Sep 26, 2020 6:25 PM | Müəllif: NiNa.Az
, azerbaycan xeberleri, olkede ve dunyada bas veren en son xeberleri size catdirirq. Ana Xeber, Ana Xəbər, Aztv, Az Tv, Atv, A tv, Xezer Tv, Xezertv, Xezer Xeber, Xezer, ARB Tv, Arbtv, Lider, Lidertv, Lider tv, Spaces tv, Spacestv, Speyis tv, Speyistv, İdman Kanali, Kanal, Kanali, Kanalı, Idman Tv, Medeniyyet Tv, Medeniyyet, Mədəniyyət, Medeniyyettv . Qisasda qadina qarsiliq qadin oldurulur ayesini nece basa duseceyik Beqere suresi 178 ci ayesine Ey iman getirenler Oldurulenlere gore qisas almaq size vacib edildi Azad sexsi azad sexse qulu qula qadini qadina qarsiliq qisas ede oldure bilersiniz deye meal verilmis ve oxuyucu buradan azad sexs ancaq azad sexse qarsiliq qul qula qadin da qadina qarsiliq olduruleceyini basa dusmekdedir Erebce metininde de izahata yer verilmeden Allah bu cur emr etmis Cunki erebler bu ayeden cox gozel basa dusurler ki Azad sexsi olduren o azad sexse qarsiliq qulu olduren o qula qarsiliq qadini olduren de o qadina qarsiliq qisas edilir oldurulur Yeni olduren qatil oldurduyu hemin sexse qarsiliq oldurulur Eslinde meal da bu sekilde olmalidir b s b muselmanlar com a istinaden bildirir ki teessuf ki enene din mensublari bu ayeden insanlari siniflere bolerek olduren oldurulenin dengi ise ve eyni cinsden ise olduruleceyine qerar vermisler Belelikle erebce metinini ve menasini tehrif ederek hem meallarda hem de tefsirlerde haqq edalete sigmayan hokmler cixarmislar Misal ucun demisler ki Azad insanla qul arasinda qadinla kisi arasinda bir beraberlik yoxdur ve bu sebeble azad insan qula qarsiliq kisi qadina qarsiliq oldurule bilmez Eger oldurulen kafir ise kafir kufru sebebile heyvan seviyyesindedir Cessas Ehkamul Quran c I s 140 Imam Eliye de istinad etdikleri Muselman kafire gore qisas edilmez revayetinden yola cixaraq bir muselmanin kafire gore qisas edilmeyeceyi fetvasini cixarmislar Belece bir kisi birinin arvadini oldurubse artiq eri hemin qatilin qisasini isteye bilmez Sadece diyetini isteye biler Neticede bu cur qeyri adi baxis terzleri ile qeyri adil hokmler ortaya qoymuslar Halbuki bu meselede olduren insanin oldurulmesi esasdir Indi biz verdiyiniz suali ozumuzden deyil Qurandan Isra suresi 33 cu ayesinden cavablayacayiq Allahin oldurulmesini haram buyurdugu sexsi haqsiz yere oldurmeyin Kim haqsiz yere oldurulmusse artiq onun varisine ixtiyar vermisik istese bagislayar istese qisas teleb eder istese de qanbahasi alar Lakin o da qisas aldiqda heddi asmamalidir Cunki ona artiq komek olunmusdur Ayeden gorduyumuz kimi bir sexsi haqsiz yere oldurmeyin buyrulur Basqasini oldurmeyen bir sexsi qisas deye oldurmek ozu bir haqsizliq deyilmi Eyni zamanda ayede oldurulen sexsi oldurmek selahiyyeti dovlet ve hakim orqanlara deyil oldurulenin yaxinlarina verildiyini goruruk Yeni cinayeti dovlet terefinden isbat olunduqdan sonra icrasi keffareti ya da bagislanmasi oldurulenin yaxinlarina aiddir