Tarixdə bu mövzunu təsdiq edəcək etimad olunası mənbələr yoxdur. Alimlərin əksər hissəsi bu mövzunu qəbul etməmişdir. Aşura hadisəsində belə bir mövzunun olması əqli cəhətdən də mümkün deyildir.
Qasimin Kərbəlada evlənmək mövzusunu ilk olaraq Molla Hüseyn Kaşifi nəql etmişdir. Bəziləri ona istinad etmiş və bəziləri də bu hadisənin təhrif olduğunu hesab etmişdilər.
Belə nəql edilir: "Həzrət Qasim Aşura günü İmamdan (ə) istəyir ki, onu döyüşə göndərsin. Ancaq yaşının az olmasına görə, İmam (ə) ona icazə vermir. Qasim çox narahat olur və atasının ona bağışladığı qolbağı yadına düşür.
Atası ona demişdi ki, o zaman ki, qəmgin olarsan, bu qolbağını aç. O da qolbağını açır və görür ki, orada atasının vəsiyyəti yazılmışdı. Bu vəsiyyətdə atası ona buyurur ki, Kərbəlada vuruşub şəhid olsun. O, bu vəsiyyəti İmama (ə) gətirir və İmam (ə) qardaşının xəttini görən zaman ağlayır və buyurur: "Atan mənə vəsiyyət etmişdi ki, qızlarımdan birini sənin nikahına gətirim".
Ona görə də Abbasa və Həzrət Zeynəbə (s.ə) buyurur ki, nikahın müqəddimələrini hazırlasınlar. Bu tərtiblə Qasim əvvəl evlənir və sonra döyüş meydanına daxil olur. Deyilənə görə, İmamın (ə) Qasimlə evləndirdiyi qızının adı Zubeydə olmuşdur".
Ancaq (ə) İmamın bu adda qızı olmamışdır.
Bir çox böyük alimlər bu mövzunu qəbul etməmiş və onu tənqid etmişdilər. Belə ki, Şeyx Abbas Qumi, Şeyx Fəxrələddin Tərihinin nəql etdiyi bu əfsanəni qəbul etməmiş və onu etibasız hesab etmişdir.
Əllamə Məclisi buyurur: "Qasimin evlilik xəbəri etibarlı kitablardan bəyan edilməmişdir".
Mirzə Hüseyn Nuri buyurur: "Necə ola bilər ki, Qasimin evliliyi kimi böyük bir hadisə kitablarda nəql edilməsin?! Ona görə də bu hadisə həqiqətdən uzaqdır".
Beləliklə deyə bilərik ki, Qasimin evlilik mövzusu həqiqətdən uzaq olan bir mövzudur və tarixin etibarlı mənbələrində nəql edilməmişdir. Ona görə də onun doğru olması şübhə yaradır.
Kateqoriya: Din | Baxışlar: 734
Sep 21, 2020 1:37 AM | Müəllif: NiNa.Az
, azerbaycan xeberleri, olkede ve dunyada bas veren en son xeberleri size catdirirq. Ana Xeber, Ana Xəbər, Aztv, Az Tv, Atv, A tv, Xezer Tv, Xezertv, Xezer Xeber, Xezer, ARB Tv, Arbtv, Lider, Lidertv, Lider tv, Spaces tv, Spacestv, Speyis tv, Speyistv, İdman Kanali, Kanal, Kanali, Kanalı, Idman Tv, Medeniyyet Tv, Medeniyyet, Mədəniyyət, Medeniyyettv . Hezret Qasimin evlilik movzusu dogrudurmu Tarixde bu movzunu tesdiq edecek etimad olunasi menbeler yoxdur Alimlerin ekser hissesi bu movzunu qebul etmemisdir Asura hadisesinde bele bir movzunun olmasi eqli cehetden de mumkun deyildir Qasimin Kerbelada evlenmek movzusunu ilk olaraq Molla Huseyn Kasifi neql etmisdir Bezileri ona istinad etmis ve bezileri de bu hadisenin tehrif oldugunu hesab etmisdiler Bele neql edilir Hezret Qasim Asura gunu Imamdan e isteyir ki onu doyuse gondersin Ancaq yasinin az olmasina gore Imam e ona icaze vermir Qasim cox narahat olur ve atasinin ona bagisladigi qolbagi yadina dusur Atasi ona demisdi ki o zaman ki qemgin olarsan bu qolbagini ac O da qolbagini acir ve gorur ki orada atasinin vesiyyeti yazilmisdi Bu vesiyyetde atasi ona buyurur ki Kerbelada vurusub sehid olsun O bu vesiyyeti Imama e getirir ve Imam e qardasinin xettini goren zaman aglayir ve buyurur Atan mene vesiyyet etmisdi ki qizlarimdan birini senin nikahina getirim Ona gore de Abbasa ve Hezret Zeynebe s e buyurur ki nikahin muqeddimelerini hazirlasinlar Bu tertible Qasim evvel evlenir ve sonra doyus meydanina daxil olur Deyilene gore Imamin e Qasimle evlendirdiyi qizinin adi Zubeyde olmusdur Ancaq e Imamin bu adda qizi olmamisdir Bir cox boyuk alimler bu movzunu qebul etmemis ve onu tenqid etmisdiler Bele ki Seyx Abbas Qumi Seyx Fexreleddin Terihinin neql etdiyi bu efsaneni qebul etmemis ve onu etibasiz hesab etmisdir Ellame Meclisi buyurur Qasimin evlilik xeberi etibarli kitablardan beyan edilmemisdir Mirze Huseyn Nuri buyurur Nece ola biler ki Qasimin evliliyi kimi boyuk bir hadise kitablarda neql edilmesin Ona gore de bu hadise heqiqetden uzaqdir Belelikle deye bilerik ki Qasimin evlilik movzusu heqiqetden uzaq olan bir movzudur ve tarixin etibarli menbelerinde neql edilmemisdir Ona gore de onun dogru olmasi subhe yaradir